Představení nové plakátové kampaně premiér NdB v sezoně 2014/2015
autor: archiv
zvětšit obrázekNové vedení NdB vzalo výzvu ke změně vážně. Začalo od píky – změnou vizáže. Hvězdami nové reklamní kampaně jsou ti, bez nichž se divadelní provoz sice neobejde, ale pro běžného návštěvníka to mohou být hrdinové bez tváře. Zaměstnanci divadla – vrátný, hlídač, rekvizitářky, kulisáci. Ti, kteří by se „normálně“ nikdy na plakát nedostali, shlížejí z velkoformátových fotografi í špičkového českého fotografa Ivana Pinkavy a příběhy vepsané do jejich tváří korespondují, nebo naopak ironicky kontrastují, s titulem inscenace. A upozorňují a lákají, předávají všem, kdo ho chtějí zaznamenat, důležitý vzkaz: divadlo je vaše, je tu pro vás – pro lidi. A dělají ho pro vás zase jen lidé. A všichni jsou pro zdar podniku stejně důležití, i když jejich jména v obsazení mnohdy nenajdete. Novou, moderní vizuální podobu kampaně vytvořili grafik Robert V. Novák a fotograf Ivan Pinkava.
Kouřové signály, které tato kampaň vysílá, jsou jasně čitelné: v Brně je divadlo, divadlo je pro lidi, lidi, přijďte do divadla! Stejně přesvědčivě a důrazně budou zvát na jednotlivé inscenace protagonisté – herci, tanečníci, zpěváci. Dávají všanc nejen své tváře a doufají, že vnímavý a pozorný divák pozvání přijme. Oběma stranám je jasné, že jedna bez druhé se neobejde.
TIP!
Časopis 18 - rubriky
Časopis 18 - sekce
HUDBA
Pet Shop Boys: Nonetheless
Legenda taneční a elektropopové hudby. Britské duo Pet Shop Boys proslulo už koncem osmdesátých let, kdy vydal celý článek
OPERA/ TANEC
Festival Za poklady Broumovska s prvomájovou předehrou
Ve středu 1. května 2024 zazní první z koncertů 19. ročníku festivalu Za poklady Broumovska. Během festivalové celý článek
LITERATURA/UMĚNÍ
Fotografie Miloše Budíka v Praze
Muzeum města Prahy navazuje na výstavu Muzea města Brna Miloš Budík – Jsem fotograf, a představí hlavním celý článek